Jag är här!

Hemma!
Kom till Arlanda igår vid 22 tiden...Kunde inte sova så länge imorse, vakna typ vid 7 tiden!...Ville upp och äta frukost :)
Så jäkla konstigt att jag är här igen...Och konstigt att för nästan bara en dag sedan var jag i Hong Kong och i Chris famn också för den delen...Men jag är så himla glad att vara hemma! Det är ännu bättre till och med än hur jag minns det :)
Om ni undrar vad jag har sysselsatt mig med nu min första dag hemma...Så är det till att äta! Äta allt gott som jag har saknat i Kina/HK...Hahaha...Det är jag i ett nötskal. Jag och min passion för god mat :D

På Frankfurts flygplats...Jag uttråkad...

Nää...Nu ska jag se normal ut.

Lunch för 140 kr på HK:s flygplats...Fråga mig inte varför...Eller fråga mig definitivt inte varför jag köpte den......Haha...Är så jäkla arg över hur mycket den här salladen sög...Den var faktiskt patetiskt liten. Det är ett faktum.

Kommentarer
Postat av: Mia

haha det är alltid dyrt att äta på flygplatser vart man än kommer :(

2009-03-04 @ 20:47:38
Postat av: Anonym

det ser ut som att gått ner i vikt som fan :S

2009-03-04 @ 23:05:28
Postat av: Emma

Mia >> Ja vet! Så irriterande! Haha :P



Anonym >> Jaha okej..? Det visste inte jag haha :P

2009-03-05 @ 17:40:13
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0