Matthew Williamson!

Den 23:e April kommer H&M:s butiker fyllas, eller kanske inte riktigt fyllas...Men då kommer i alla fall Matthew Williams samarbete med H&M ut...Och det ser vi fram emot! Eller hur?!...Verkar som att kollektionen kommer innehålla flera intressanta plagg...Jag fastnade bland annat för dessa två klänningar...




Förhoppningsvis hinner man lägga vantarna på dessa...Men man vet ju hur det brukar vara när H&M har dessa samarbeten med olika designers......Folk blir som tokiga! När Stella Mccartneys samarbete med H&M kom ut i butik var jag ju självklart där...Gissa vad som hände? Jo, jag blev tackad av en medelålderskvinna som inte nöjde sig med att hon tacklat ner mig...Nää hon skulle också rycka kläderna ur mina händer. Jahapp...Tack för det liksom haha :P...Som sagt people go nuts!


Kommentarer
Postat av: nina

får man mycket kläder som modell, typ när man går visningar eller photoshoots????

2009-03-23 @ 23:58:11
Postat av: Emma

Man får väldigt ofta betalt i kläder och smink efter visningar & plåtningar som modell!

Är alltid kul, men jag föredar att få betalt i pengar hehe :)

2009-03-29 @ 14:38:32
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0