Möjligheterna är oändliga...!

Mitt modellande har aldrig varit i mer full gång än nu...:) Har agenturer på G lite överallt...Och har möjligheter att åka till bland annat Singapore, Grekland, London, Amsterdam, Milano och kära Sydafrika härnäst!
Känns kul att det är så många agenturer som nappar på min look nu för tiden...Men det kanske inte är så konstigt med tankte på hur mycket jag har jobbat upp min bok...Har verkligen kämpat för att få den så bra som möjligt!
Alla jag har träffat här i HK rekomenderar mig att åka till Singapore och jobba, ska tydligen vara väldigt bra där :)...Men vi får se vart jag bestämmer mig för att åka...Kanske Chris och jag bestämmer att åka någonstans tillsammans, vem vet...Det jag vet är i alla fall att han har agenturer på G i Singapore och Grekland också... :) Det skulle inte vara helt dumt att ha någon med sig på nästa resa...Då blir man ju garanterat inte ensam i alla fall ;)
Sedan har alla olika marknader högsäsonger som man ska försöka passa in. Som till exempel högsäsongen i Athen, Grekland börjar i Maj-Juni...Lagom till sommaren!

Det skulle inte vara helt fel att ha den här grabben och resa runt med!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad kul! Lycka till, hoppas allt går vägen :)

När du bor i en lägenhet som agenturen har fixat åt dig, betalar du någon hyra då?

2009-03-02 @ 09:29:23
Postat av: malin

nee ni passar inte ihop

2009-03-02 @ 16:57:16
Postat av: michaela lindhe

hej emma! måste bara säga att jag ÄLSKAR din blogg och läser typ alltid här. Ska bli bättre på att kommentera!



Vad snygga ni är! jag fullkomligt älskar ditt hår! Det är sjukt fint. Färgen, längden, allt!



Det kommer bli bra Emma :) Tänk vad kul om ni får bo tillsammans sen igen! och om ni hamnar på olika platser, så kommer det gå skitbra det med. :) Du är verkligen stark, en riktig förebild! vad spännande med ett nytt land snart igen!

2009-03-02 @ 20:15:39
Postat av: Emma

Tack Hanna! :) Agenturen betalar för hyran...Och när man jobbar betalar man tillbaka allt så småningom ;)



Malin >> Okej, du tar dig rättigheten att bedöma det från våra utseenden. Utan att veta någonting om våra insidor. Jag är så otroligt förundrad över hur jäkla utseendefixerade människor är...Har svårt att förstå det, eftersom att jag inte är så själv.



Michaela >> Hej kära du! :) Tack för det! :D Hehe och tack för fina kompimanger! :) Sitter och ler när jag läser det du har skrivit :D <3 Kram!



2009-03-05 @ 17:36:45
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0