Solen skiner!

Åh vilken fin dag det är idag!
Hoppas alla ni är ute och njuter av solen :)
Nu ska jag iväg till posten och skicka en cd med alla mina bilder till agenturen i Holland...Så att dom kan printa bilder till min portfolio over there!

Min start på dagen...

Frukost och Vogue :)

Mitt sovrumsfönster...

Satt ute på tomten och åt lunch...Fullt påpälsad haha...Ganska kyligt fortfarande i luften, men men :)

Haha jag smälter typ in i naturen med färgerna på mina kläder! Vilken "skogsmänniska" jag är lol... :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är faktiskt sant, hela bilden är grågrön :)fast inte desto mindre fin!

2009-03-18 @ 13:42:09
Postat av: Angelica

Ännu mer lik Pocahontas på ngt sätt:) Måste vara färgerna, skorna och flätan :)

2009-03-18 @ 17:23:02
Postat av: Passepartout

vad söt du är.

2009-03-19 @ 08:28:53
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: Emma

Åh tack snälla ni :)

2009-03-22 @ 14:40:47
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0