Behind the scenes - Drottningen av Saba

Lång dag har det varit...Började vid klockan 9.00 med hår & smink, vidare åkte jag och teamet bestående av mig, en annan modell, designern, fotografen & assistenten ut till Ekerö där det hela skulle plåtas.
Bilderna som togs idag är självaste kollektionsbilderna till märket Drottningen av Saba det här året.
Spännande och speciell plåtning har det varit...Teamet var helt underbart, urgulliga människor...Men vädret däremot! Har frusit ihjäl mig idag! Det första jag gjorde nu när jag kom hem var att ta en varm dusch! Tänk dig en heeel dag utomhus i typ regnet...Eller det regnade inte hela tiden, men ibland faktiskt och det räckte! Haha :) Sedan att också byta om fram och tillbaka utomhus med rumpan bar är inte speciellt skönt i kylan.
Hädanefter - Kommer jag alltid ha med mig en väska full med tröjor och halsdukar haha!
Aja, jag klarar mig och det har i alla fall varit en underbart rolig jobbdag som vanligt!

Jag såg ut som en Rysk/Mongolisk soldat...

En av mina outfits idag såg ut så här...

Speciell location eller hur?! Mio min Mio och Bröderna Lejonhjärta har tydligen spelats in här!

Fixa, fixa, fixa...

Kommentarer
Postat av: Zandra

Härligt det ser ut, ser ut att vara en grym miljö att plåta i :)

2009-05-13 @ 23:15:53
URL: http://znest.blogg.se/
Postat av: Passepartout

åh vad kul, och du ser fantastisk ut!

2009-05-14 @ 08:30:08
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: danni

åååh haha mitt hjärta slog volter när jag såg bilderna! för jag bor precis där. du skulle ha kommit ner på en fika!

din blogg är verkligen bäst!

/danni

2009-05-14 @ 16:13:28
URL: http://superdanni.blogg.se/
Postat av: Maria

oj va coolt allt ser ut! du ser asball ut! som från en annan tid eller från en annan värld, gryyym!

2009-05-15 @ 11:56:14
Postat av: Mm

Förändringarnas mästarinna har varit i farten igen:) Du är fantastisk!

2009-05-15 @ 19:39:28
Postat av: Emma

Zandra >> Det var verkligen fantastiskt vackert där! :)



Passepartout >> Tack söta du! :D



Danni >> Är det sant?! Vilket lustigt sammanträffande! :) Fin plats å bo på ;)

Tack så mycket! :D



Maria >> Tack! Riktigt cool styling var det verkligen :D



Mm >> Tack så mycket! :D



Kramar

2009-05-17 @ 14:26:48
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0