Honey



Sitter och kollar igenom gamla bildmapper på min dator...Fann den här bilden ur mappen "Första plåtningen i Sydafrika". Ganska speciellt minne för mig... :)
Kommer ihåg den morgonen när jag vaknade för att göra mig iordning innan plåtningen. Vaknade i området "Camps Bay" där första modellägenheten låg som jag och min mamma fick bo under en tid.
Var nervös, exalterad och förväntansfull.
Kände, att jag äntligen skulle få visa vad jag gick för...Bevisa vad jag kunde göra.
Liten var man också, fyllda 16 år... :)
Från samma plåtning som den här bilden kommer mina favvo Geisha bilder och baddräktbilden på dom svarta stenarna också...Alla dessa bilder betyder väldigt mycket för mig...Och är fortfarande några av de allra bästa bilderna i min portfolio.

Kommentarer
Postat av: Tora

Du är så otroligt fin! Fint skrivet också! Din blogg är fantastisk, likså du!!

2009-05-04 @ 21:58:29
Postat av: Anonym

du ser ut som jessica alba, fast en modellversion av henne!! sjukt likt :)

fint förresten det som du skrev

2009-05-05 @ 07:30:52
Postat av: Anonym

guuud va' fin du e! :D

2009-05-06 @ 09:22:05
Postat av: Emma

Tack allihopa för söta kommentarer! :)) <3

2009-05-09 @ 15:40:49
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0