Mina nya skor!

Fyndade ett par läder mc-boots på Tradera igår! 210 kr + frakt, not bad... :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj vilka coola! vill också ha! :D du har bra smak.. :)

2009-05-22 @ 22:00:16
Postat av: ida

skulle inte du kunna skriva ner en matdagbok i några dagars tid så vi skulle kunna få reda på hur en vanlig dag ser ut med maten. har under väldigt många år ätit onyttigt ocg bara en massa godis och jag har faktiskt ingen anning längre hur en bra dag med bra mat ser ut. snälla, rara emma skulle inte du kunna göra det.

2009-05-23 @ 19:26:50
Postat av: Emma

Hehe tack! :)



Ida >> Jag är väldigt intresserad av kost och hälsa, så jag har funderat på om jag kanske ska göra en sån kategori här på bloggen där jag delar med mig av recept och sånt.. :) Så håll utkik, där kommer det i sådana fall finnas lite tips å så! :)



Kram

2009-05-26 @ 18:08:20
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0