Modellägenheten...

I Cape Town var inte helt dum alltså...

Modellägenheten nummer två som jag bodde i när jag var i Cape Town (hann bo på två olika ställen där) hade en fin pool som tillhörde huset där modellerna kunde svalka sig från den Sydafrikanska hettan...

Från lägenheten gick man på typ en minut till havet. Atlanten. Vyn var så öppen att man knappt kunde tro att det var en verklig plats på jorden. Så vackert var det.
Här är precis utanför lägenheten och där nere ser ni the ocean!

Och när man kollade åt det motsatta hållet utanför lägenheten såg man maffiga Signalhill...

...Sedan hade jag ju också världens bästa roomies under min vistelse där, först Jenica & sedan Derek :)

Kommentarer
Postat av: charlotte

vad hände med killen du var så kär i på sista resan`?

2009-05-30 @ 22:50:34
Postat av: Anonym

Vet du om att du är med på fashionmodeldirectory.com? :D

2009-05-31 @ 12:54:51
Postat av: Emma

Charlotte >> Cris som han heter :) Åkte hem till Cape Town där han bor och jag åkte hem hit till Stockholm. Men vi kommer att ses ganska snart igen ;) Håll utkik på bloggen för mer informantion som kommer angåede det! :)



Anonym >> Ja, fick syn på mig själv där för ett tag sen! Verkligen kul :D



Kram



2009-05-31 @ 19:55:57
URL: http://emmaostergren.blogg.se/
Postat av: Anonym

han killen i rött var ju sjukt fin :)

2009-06-01 @ 22:54:29
URL: http://amelasadikovic.webblogg.se/
Postat av: Emma

Aa de är han :)

2009-06-02 @ 20:35:28
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0