The musicvideo I'm in - Bedwetters - Long some distance

Här är den!
Ni borde känna igen mig...Men för att vara på säkra sidan så är jag alltså tjejen med dom svarta läpparna! Är med på många klipp i videon där ni ser hela mig. Sedan är det också mina läppar och ögon som man ser på alla närbilder...Ni lär väl känna igen mina sneda ögon vid det här laget! ;)

Bedwetters - Long some distance from Juan Gonzalez on Vimeo.

Håll utkik efter videon på MTV och dom andra musikkanalerna på TV också! :)

Finns också på YouTube nu!


Kommentarer
Postat av: Tora

Jaaa äntligen!! Fan va coolt! :D Du ser GRYMT snygg ut i videon! Älskar dina Cat eyes! Soo beautifuuul :D

2009-05-26 @ 11:42:47
Postat av: Anonym

Oh snygg video, en av dom snyggaste jag har sett på länge!

Gillade dig i videon! =)

Men vem var den där andra blonda tjejen, usch..Hehe gillade inte henne haha :P

2009-05-26 @ 16:11:19
Postat av: nina

yeees, du var ju supersnygg på videon. Musikvideon i helhet tycker jag var grym

2009-05-26 @ 18:05:49
Postat av: Passepartout

supersnygg var du i videon, men jag väntade mig inget annat :)

2009-05-27 @ 09:39:56
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: Anonym

vet du vilken agentur hon den blonda tjejen är med i?:)

2009-05-27 @ 14:52:38
Postat av: ronja

va kul! och va fin du är! :D duktigt jobbat!



vet inte vilken blond tjej som alla snackar om här, eftersom att det fanns flera i videon? hehe.. :) men hur som helst tycker jag att alla blondies had nothing on you honey!! du var bäst, dom andra brudarna smälte bara in i bakgrunden :D

2009-05-27 @ 22:09:37
Postat av: Emma

Åhh va kul att ni också gillade den! Jag tycker att det verkligen är en toppenbra video jag med, hela helheten! Och ganska bra låt också för den delen hehe :)

Tack för jättefina kommentarer! :D



Haha jag vet inte heller vilken blond tjej ni snackar om, eftersom det fanns flera ;) Hehe...Men hur som helst så var alla modellerna från Synk Casting :)



Kramar!

2009-05-27 @ 22:15:58
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0