Herre min skapare...Tänk att...

Jag har jobbat ihop med dessa två tjejer...Eller "tjejer" räcker inte som benämning på dessa två beauties! Knäppt att jag har bokat samma jobb som dom, hehe man kan vara lite stolt... :)

Jag, ett par andra modeller och Bar Rafaeli var modellerna i en reklamfilm som spelades in i Cape Town.
Här nedan ser ni en bild på Bar...Och för er som inte vet är Bar Rafaeli Leonardo Dicaprio supermodellflickvän.
Hon var faktiskt jättetrevlig i verkligheten!
  
Charlbi, en av Sydafrikas mest framgångsrika internationella modeller som plåtat för världens alla stora modemagasin...Vi plåtades tillsammans i Cape Town :)
Jag menar hur vacker är inte den här bruden?! Fast jag kan också tillkännage att hon faktiskt inte är en sådan där tjej som ser så uppseende vacker ut just i första anblicken i verkligheten...Men hon förvandlas verkligen framför kameran till en riktig goddess.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är vackrare än båda dom tillsammans! också för att du är så fin på insidan. men wow, leos flickvän hur ballt är inte det liksom! :P

2009-10-05 @ 20:30:03
Postat av: lollo

bar ser lite ut som dig faktiskt! vilka sjuuk snygga tjejer..! såg förresten bar på tv för ett tag sen, röda mattan ;)

2009-10-05 @ 22:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0