Obligatoriskt

Alla som läser detta måste skriva en kommentar.
En kommentar som består av att berätta vem just Du älskar allra mest.

Det räcker med att säga din far, syster, mamma, pojkvän...Inga namn behöver utges...Du kan till och med lämna kommentaren anonymt.

Men ställ frågan till dig själv: Vem älskar just Du allra mest i den här världen? Vem är det som du tänker på direkt när du vaknar på morgonen och den sista du tänker på innan du somnar på kvällen. Vem är personen som du är evigt tacksam mot...Vem är personen som du kan berätta allt för. Den som tröstar dig när du gråter. Den du kan vara dig själv med. Vem är den personen som du skulle bli mest ledsen om den råkade ut för en olycka.

Har du fått privilegiet att träffa en pojk/flickvän som ger dig den här tryggheten och kärleken eller är du blessed, med en mamma som alltid finns där för dig...Som förstår dig...Eller är den kanske en vän som har förändrat ditt liv. En vän som alltid finns där...Som den mor du aldrig haft...?

Det här ska handla om värme och kärlek! Det som verkligen betyder något i våra liv...

Sedan kan vi alla läsa igenom kommentarerna och le... :)


Kommentarer
Postat av: Kristin

Hela min familj kommer alltid finnas där för mig och det vet jag, så självklart älskar jag dem av hela mitt hjärta. Men om jag skulle välja en annan person utanför släkten så är det min pojkvän, Andrew. Precis allt som du har beskrivit i inlägget om på vilket sätt man kan älska någon, så älskar jag honom. Vem är din största kärlek Emma?

2009-10-01 @ 20:28:28
URL: http://liddie.blogg.se/
Postat av: linnea

Nu känner jag att denna kommentar kommer bli väldigt känslofylld, och jag är inte van vid att visa mig så, men jag kom att tänka på min underbara vän och hur glad jag är att jag har henne. Och att man lyssnar på U2's beautiful day gör ju inte saken bättre.. :P

Jag älskar min familj och mina vänner, men det finns då en vän som jag inte kan klara mig utan. Vi har bokstavligen känt varandra hela våra liv, det finns ett fantastiskt foto, när hon är två månader och ligger på min mors mage med mig inuti. Hon är min livskamrat, min själsfrände, mitt allt. Vi står varandra otroligt nära, vi är som piff och puff, som B1 och B2, som Bill och Bull och, ja.. ni förstår. Vi avslutar varandras meningar och ibland behöver vi inte ens prata vi bara mumlar eller pekar och förstår varandra. Vi har samma intressen, musiksmak, tycker om samma mat, samma besattheter etc. Jag ser och förstår på en gång när något är fel, när något tynger henne och hon detsamma med mig.

Trots att denna person bor 10 mil ifrån mig agerar och tänker vi likadant. Vi blev vegetarianer med en dags mellanrum utan att ha pratat med varandra om det (det har gått snart två år sedan, and still vegetarian..). Vi hörs av efter helgen och upptäcker att vi inhandlat eller gjort likadana saker. Vi är blott bara sexton, inne på vårt sjuttonde år.. och, det är lite mysko att man kan älska någon så mycket vid denna ålder, men jag känner mig endast så sjukt lottad för jag vet att det är just nu vid denna ålder som livet svackar, och det är då man mer än någonsin behöver någon. Jag är så glad att det finns någon som mig själv.. Någon som jag kan lita på till max, någons axel som jag kan luta mig mot och någons visa ord att lyssna till.

Jag är jag, min hjärna och mitt agerande är jag, men ibland undrar jag om inte hon är mitt hjärta. Utan henne går det bara inte, därför ser jag till att bevara henne väl.

Utan denna person skulle jag inte fungera. Hon är mig, och jag är henne. Skulle hon försvinna så skulle mitt inre dö.

2009-10-01 @ 21:35:13
URL: http://picx.blogg.se/
Postat av: Hanna

Min mamma. Och min bror. Just nu är det dem som har störst plats i mitt hjärta. Och mina farföräldrar <3 Kärlek till er!

2009-10-01 @ 22:01:27
Postat av: Tomte

min pojkvän & syster<3

2009-10-01 @ 22:05:23
Postat av: emilia

hela min familj. mina föräldrar och mina 5 underbara syskon. går inte en dag utan att jag tänker på dem och lider av att de inte bor närmre mig.

2009-10-02 @ 01:16:11
URL: http://enkeltnamn.blogg.se/
Postat av: Sofie

Min mamma och pojkvän! :)

2009-10-02 @ 09:48:43
Postat av: Anonym

Min bäste vän som gick bort för 2 år sedan.....!

2009-10-02 @ 09:56:30
Postat av: D

min pappa och syster. :) <3

2009-10-02 @ 09:57:32
Postat av: Anonym

min bästa vän, emmy <3

2009-10-02 @ 10:40:41
Postat av: josephine

min familj/släkt dom betyder allt för mig!:)

2009-10-02 @ 14:30:27
URL: http://peaceloveandrocknroll.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mormor eller min bästa vän K. Kan inte välja..

2009-10-02 @ 15:48:14
Postat av: Anonym

Min flickvän och min mamma som bor i tyskland...saknar henne..

2009-10-02 @ 16:03:55
Postat av: Anonym

Mamma o pappa.<3

2009-10-02 @ 16:35:26
Postat av: Rebecca

Familj, vänner OCH pojkvännen!

2009-10-02 @ 16:44:25
Postat av: anonym

Jag har ingen...

2009-10-02 @ 18:05:25
Postat av: e

Finns många, men min mamma som är helt underbar!!

2009-10-02 @ 23:00:07
Postat av: Anonym

den personen jag tänker på när jag vaknar och går och lägger mig är en kille. men av fel anledning tänker jag på honom. vi hade en thing men sen visade sig att han bara lurade mig för skojs skull och jag gick på det och nu får man äckliga blickar från alla i skolan. japp,barnsligt för en tonårig kille. så nu när jag vet att han har drivit med mig hela tiden så kan jag inte sluta skämmas över allt jag har sagt. tur i oturen; jag var aldrig kär i honom och nu hatar jag honom. men men,payback is a bitch.



men nu till dom jag älskar. min mamma har alltid funnits där,alltid förstått mig och vi har alltid roligt tillsammans. men man kan ju inte berätta allt för sin mamma så då har jag min bästa kompis. hon finns alltid där för mig,vi berättar allt,vi båda märker om nåt är fel. vi är liksom basic!

tyvärr,så litar jag inte på killar nu. jag menar,jag har aldrig gjort det för jag har dragit mina slutsatser och sen när den slutsatsen väl hände så litar jag definitivt inte på killar. än.

sorgligt men sant.

2009-10-03 @ 13:22:40
Postat av: Anonym

min häst :) ♥

2009-10-04 @ 12:41:20
Postat av: Cissi

Min man förstås, och mina fyra härliga barn. Jag älskar dem alla lika mycket. Min underbara familj ger så mycket glädje och trygghet, värme och humor. Visst finns det konflikter ibland, det hör liksom till, och man blir förhoppningsvis bara starkare när man gått igenom det. Visdomsord att tänka på är att ärlighet varar längst!

KRAM

2009-10-05 @ 08:51:48
Postat av: Angelica

Min pojkvän. Jag har haft turen att hitta den rätte. Jag vet att jag är ung, många säger att det är först när man blir äldre som man hittar "the one". Det problemet slipper jag för honom har jag redan haffat :P Nej men, jag menar det jag skrev. Inget betyder mer än han för mig, möjligtvis delas förstaplatsen med min katt :P Mamma är den jag saknar när jag inte känner mig trygg, henne älskar jag också :)

2009-10-05 @ 17:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0