Söndagssysslor

* Peela ansikte, läppar och kropp
* Ansiktsmask, rengörande + fuktgivande
* Smörja in kropp & ansikte

...Helt enkelt pyssla om mig själv, det är det som står på agendan ikväll :)

Förresten, kollade igenom lite olika bildmappar på datorn idag...Och återfann den här indianbilden från senaste plåtningen med Nina Holma. Har inte använt den någonting...Alltså i min portfolio. Men nu när jag kollar på den igen så funderar jag på om jag kanske borde göra det...Hmm. Vad tycker ni? Kolla gärna in kategorin på bloggen "Min portfolio" så kan ni se hur boken ser ut just nu.

What do you think...? :)



 

Kommentarer
Postat av: doll

åh mitt hjärta! jag tycker att den bilden är helt förträfferligt vacker! trodde du redan hade den i din bok till och med. eftersom den är så fin:)

2009-10-04 @ 19:11:46
Postat av: Josephine

Hej! Jag underar hur du har fixat din design? :) supersnygg! Kram

2009-10-04 @ 19:32:47
URL: http://josephineandersson.webblogg.se/
Postat av: Sanna

Den är super-vacker! Du borde helt klart lägga in den i Portfolion tycker jag. Do. Dooo it! :-)

2009-10-04 @ 19:36:17
Postat av: Anonym

pocahontas emma :) såå fin ju!

2009-10-04 @ 21:45:03
Postat av: Louise

Vilken ansiktsmask använder du? Du har sån fin hy. Älskar denna bild också. Mvh L

2009-10-04 @ 22:07:29
Postat av: nina

Jag tycker du defenetivt ska använda den här bilden i din portfolio. Så otroligt vacker bild, verkligen :-)

2009-10-05 @ 04:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0