Bunny ears

Vilka snyggingar! Man kanske ska gå och köpa sig ett par bunny ears så är man moderiktig och helt rätt i tiden...? Haha ;)



...Idag har jag ett sådant extremt sug efter att se gamla favorit tecknade filmer från när jag var liten. Sådana som förgyllde livet på den tiden. Till exempel som Anastasia, Snövit, Askungen & Pocahontas...Känner ni så ibland? Att man liksom vill återuppleva den där känslan som filmerna kunde ge en på den tiden. Magin som upprymde hela kroppen när man såg dom tecknade prinsessorna och vackra donnorna...

Kommentarer
Postat av: Camilla

JA den feelingen får jag också ibland! När jag var liten brukade min farmor och farfar och jag gå på bio och sedan fikade vi på ett mysigt konditori. Fina minnen :)

2009-09-06 @ 14:34:26
Postat av: Micke

VERKLIGEN, Anastasia e sjukt grym, spec musiken!

2009-09-08 @ 23:02:33
URL: http://weeazel.blogg.se/
Postat av: Emma

Camilla >> Åh det låter sjukt mysigt... :) Härligt med fina barndomsminnen!



Micke >> Musiken i Anastasia, I love!! <3 Den är magisk!



Kram!

2009-09-09 @ 16:59:24
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0