Ibland...

Vaknar jag upp på morgonen och möts av känslan, tacksamhet. Tacksamhet över hur lyckligt lottad jag faktiskt är. Speciellt nu när jag är hemma i Stockholm känner jag ofta den här känslan, eller nästan bara då förresten...
Fundera själva över tacksamhet...Tänk på allt man egentligen har i livet och vilka möjligheter som finns. Ibland är det så lätt att bara gå och fokusera på det som man inte har...Så att man nästan glömmer bort det som man egentligen har runt omkring sig hela tiden...

Vacker morgonbild...

Kommentarer
Postat av: Maria

Din blogg och dina funderingar är något som alltid är vackert att vakna upp till när man sitter och dricker morgonkaffet! =)

2009-09-07 @ 09:55:53
Postat av: Johanna

det var ett tänkvärt inlägg du skrev

2009-09-07 @ 11:57:26
URL: http://sanghee.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ja, som min faster brukar säga: Pengar är inte allt. Kläder och bilar betyder också en hel del!

2009-09-07 @ 16:24:52
Postat av: Emma

Tack Maria...! :) & Johanna :)



Lotta >> Haha :P Listig faster ;)

2009-09-09 @ 17:05:04
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0