Min hudfärg har multipersonligeter?!

Haha...Men seriöst. På sommaren (eller när jag är i ett varmt land) blir jag typ sjukt brun utan att ens försöka...Se bilden nedan (tagen precis efter en vistelse i Sydafrika och sommar i Sverige)...

 

...Och här, en bild som är tagen mitt i Svenska vintern...I januari om jag minns rätt...Kolla hur mycket ljusare jag är...!!!



Hehehe...När jag är solbränd ser jag typ ut som en Brasilianska eller något och när jag är ljus (icke solbränd) ser jag typ Asiatisk ut...!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja verkligen! du passar lika bra i vilket som:) alltid snyggo! /mickis

2009-09-30 @ 20:18:53
Postat av: Johanna

men det är det som är så fint! man kan inte riktigt säga vilken nationalitet du har :)

2009-10-01 @ 08:14:48
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: charlotte

ditt hår är skitsnyggt på den andra bilden !

2009-10-01 @ 11:17:28
Postat av: Anonym

man kan också kalla det ljussättning...

2009-10-01 @ 22:01:54
Postat av: Johanna

Dessa två är mina favoritbilder på dig! :) Vissa är så. Min man exempelvis... men han byter dock inte nationalitet som du verkar göra. :P För du har helt rätt du ser verkligen anorlunda ut.

2009-10-01 @ 23:20:14
Postat av: Emma

Hehe tack hörrni ni...! :) Va gulliga ni är... :)



Anonym >> Vet i detta fall att det inte beror på ljussättningen hehe ;) Eftersom att jag själv ser mig i spegeln varje dag, samt har egna privata bilder också :) Hehe!



Kramar!

2009-10-04 @ 13:54:48
URL: http://emmaostergren.blogg.se/
Postat av: Frida

Ville bara säga att jag av nån anledning hamnade på din blogg och har följt den med stort intresse. Den nedre bilden på dej här är min absoluta favorit! Du är faktiskt helt makalöst vacker på den...

2009-10-04 @ 16:45:14
URL: http://www.belburgosnoblesse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0