Penelope Tree

Supermodell på 60-talet...Karaktäristiskt utseende, eller hur?!




Läste lite om Penelope på nätet och fann lite info som jag inte hade en aning om innan...
Hon föddes år 1950...Och började modella redan som ung tonåring. Hon var en het och eftertraktad modell under 60-talet...Men karriären tog tvärstopp precis i början av 70-talet, då Penelope fick en ond acne attack (ett sent hormonellt utbrott), som gjorde att hon gick från supereftertraktad supermodell till någon som modevärlden inte ens ville veta av...Tänk hur det kan bli...


Kommentarer
Postat av: Sophie

hej! :D



jag undrar om du skulle vilja vara med i en outfit-tävling jag har? skicka gärna in en dagens outfit till min blogg via [email protected]! självklart får du även bjuda in andra till tävlingen, ju fler bidrag desto bättre! Ska börja en omröstning för veckans outfit så vill ha in så många bidrag som möjligt! hade varit kul om just du var med! :)



vinnaren får en länk i min blogg, ett inlägg och möjligheten att gästblogga i en vecka!



Kram!

2009-09-07 @ 19:26:57
URL: http://iheartfashion.blogg.se/
Postat av: Johanna

stackars henne, det kan inte vara lätt att höra att man inte duger

2009-09-08 @ 09:16:14
URL: http://sanghee.blogg.se/
Postat av: Emma

Sophie >> Tack för erbjudandet ;) Får se om det är något jag hoppar på... :)



Johanna >> Nää verkligen inte...



Kramis

2009-09-09 @ 17:07:23
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0