Tidningsdjungeln

Bilden är tagen med min digitalkamera på ett av mina favoritställen...



...Press Stop på Götgatan säger jag bara...Alltså...jag kan spendera alldeles för lång tid där inne och bara kolla igenom alla tidningar...Omslagen...Moderepotagen...I love! Jag älskar tidningsaffärer, chansen att få tjuvkika i världens alla modemagasin...Kom inte nu och påstå att du inte brukar kolla igenom tidningar och bilder snabbt utan att köpa magasinet efter! I know you dooo... ;) Precis som jag haha! 

Kommer ihåg när jag köpte min första Elle tidning. Jag var 11 år gammal och köpte den glansiga fina Elle tidningen från April månad istället för godis för mina ihopsparade veckopengar. Min mamma och pappa förstod inte vad jag hade fått för mig haha...Men jag hade helt enkelt betämt mig för att jag älskade mode...And I still do! :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilket roligt inlägg att läsa..Kul att du berättade om när du köpte din första modetidning också! :) Det är det här du är menad till att göra, modella och vara i modebranchen! :D Kraam

2009-09-10 @ 13:20:26
Postat av: Emma

Tack söta du! :) <3 KRAM

2009-09-18 @ 12:41:53
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0